شرکت حمل و نقل اتو بار آرمان به عنوان بهترین شرکت حمل و نقل در کرمان با 30 سال سابقه در حال فعالیت است.

بهترین شرکت حمل و نقل در کرمان

شرکت حمل و نقل اتو بار آرمان در کرمان به عنوان شرکت پویا و پیشرو در زمینه حمل و نقل خدماتی بار تجاری و معدنی در استان کرمان فعال می باشد. این شرکت پیشگام در زمینه ی ارائه خدمات بار از کرمان بر اساس استانداردها می باشد .

شرکت حمل و نقل اتو بار آرمان به عنوان بهترین شرکت حمل و نقل در کرمان با بهره گیری از مجموعه ای از متخصصین و کارشناسان مجرب صنعت حمل و نقل به طور خستگی ناپذیر جهت اعتلا به اهداف والای این مجموعه که مهمترین آن ها رضایت مشتریان است در حال تلاش اند.

رویکرد اصلی این شرکت ارائه سرویس هایی با کیفیت بالا و بر اساس جدیدترین استاندادرهای حمل و نقل در ایران با استفاده از آخرین دستاوردهای این صنعت به اقتصادی ترین و مطمئن ترین شکل ممکن می باشد.

کلان گروه در سال جاری عمدتا معطوف به گسترش نظام فناوری اطلاعات، بهره گیری از مکانیزم های اجرایی و عملیاتی شبکه ای، تقویت کمی و کیفی ناوگان و ارتقاء بهره وری نیروی انسانی بوده است. و امیدوار است ضمن حفظ و گسترش بازار موجود، فعالیت های توسعه ای خود را نیز در جهت بالا بردن سهم گروه از بازار متنوع حمل بار محقق سازد.

صداقت، امانت داری، سرعت و دقت در کار، تعهد به ارتقاء کمی و کیفی خدمات، تلاش در بهینه سازی هر چه بیشتر نظام های عملیاتی، توسعه ی بازار و تقویت تجهیزات همچنان نه تنها شعار، در منش و برنامه ی ماست.

سوابق کاری

حمل و جا به جایی بیش از 500000 تن کلوخه از معدن جلال آباد به کارخانه کنسانتره

حمل و جا به جایی بیش از 700000 تن گندله از گندله سازی زرند به مقصد کارخانه فولاد سیرجان ایرانیان بردسیر

حمل و جا به جایی قطران و کک و ذغالسنگ به نقاط خارج از استان

حمل بار به صورت کفی، اتاق دار، ترانزیت به اقصی نقاط ایران

حمل و جا به جایی بیش از 100000 تن از محصولات کارخانه فولاد بوتیا به اقصی نقاط کشور

حمل و جا به جایی بیش از 300000 تن محصولات معدنی از کرمان به بندر عباس

شرکت اتوبار آرمان به عنوان بهترین شرکت حمل و نقل در کرمان با ارائه کیفیتی برتر و متفاوت از خدمات حمل و نقل آمده ایم.